loading...
LoVe

ali-mankan بازدید : 63 جمعه 06 آبان 1390 نظرات (0)

گفتي اهل آسموني ولي من اهل زمينم..
گفتي فاصله زياده بين تو تا سرزمينم
گفتي قلب عاشق من مث انگشتر شانس..
گفتي از وقتي رسيدي اومدي شدي نگينم
من ديوونه اسيرت شدم و تو هم نوشتي..
بر سر عهدم مي مونم تا هميشه نازنينم
حالا ميگذره از اون روز جاي ما انگار عوض شد..
تو يه جور ديگه هستي ولي من بازم همينم
تو توي چشات چي داري كه حالا من آرزومه..
واسه يه لحظه حتي بيام و پيشت بشينم
گل سرخ دم دستت دريغ از يه شاخه چيدن..
من بايد از دور بيامو واسه ي تو گل بچينم
من به اون نقطه رسيدم كه اگه حتي نباشي..
هميشه بودي و هستي انتخاب اخرينم
انگار از دست من و دل باز تو رنجيدي عزيزم..
حاضرم بميرم اما اخماي تو رو نبينم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 923
  • بازدید کلی : 2,623
  • کدهای اختصاصی