loading...
LoVe

ali-mankan بازدید : 177 جمعه 06 آبان 1390 نظرات (0)

همیشه به تو فکر کردن رو دوست دارم

 

حتی زمانی که فکری غیر از من ذهن تو را درگیر کرده

حتی زمانی که میدونم دلت با من نیست و رویایی

دیگه شادت میکنه

کاش رویای تو من بودم و رویای تو من!

خنده ها و اخمت را با تمام وجود خریدارم!

حتی زمانی که ازم دلگیری و خشمگین!چون

دیگه همه چی تموم شد.همه ی اون آرزوهام و تمام اون

رویاهای شیرینم از بین رفت. رویایی که خودم رو کنار تو

میدیدم و حس شیرین با تو بودن رو داشتم.... دیگه همه

 چی تموم شد.داشتم کم کم بهت عادت میکردم عادت

 نه وابسته ات میشدم میشدم؟!!! نه شدم. حالا که تنهام

گذاشتی و خرد شدنم رو حس میکنم به آینده که فکر

میکنم کسی جز تو توی تاریکی افکارم نمیبینم و تاریکی

 که هر روز پررنگ تر و تو رو کم رنگ تر می کنه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 818
  • بازدید کلی : 2,518
  • کدهای اختصاصی